Home » Klachtenprocedure

Klachtenprocedure


Klachtenprocedure & registratie

Ben je niet geheel tevreden over onze dienstverlening of in geval van gebreken van de accommodatie, dan kun je een klacht indienen. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je om onderstaande klachtenprocedure te volgen.

STAP 1: Mondeling op locatie.

We vragen je klachten in eerste instantie ter plaatste bij het dienstdoende personeel te melden, zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen. Klachten over lesgever kan persoonlijk of via mail.

STAP 2: Schriftelijk op locatie.

Indien een klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je de mogelijkheid om de klacht schriftelijk in te dienen via een klachtenformulier. Dit formulier wordt ingevuld en opgestuurd naar Zwemmen bij Barbara. Ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 2 werkdagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst. 

STAP 3: Aan ENVOZ.

Mocht ook dit niet tot een gewenste oplossing leiden, dan heb je de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de beslissing van Zwemmen bij Barbara, bij de ENVOZ. Je dient een klacht schriftelijk in per mail of post o.v.v. NAW-gegevens en locatienaam.
Ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst.

Contactgegevens:
​ENVOZ
Donk 7A
2901 LE Barendrecht
Tel: 070 – 30 70 344
KvK: 27330275
info@envoz.nl


 

……………………………………………………………………
direct inloggen:

we score


 

Informatie

……………………………………………………………………
inloggen ouders:
……………………………………………………………………

nieuws
……………………………………………………………………
contact
……………………………………………………………………
social media
……………………………………………………………………